Nejčastější dotazy

Potřebujete poradit? Vyhledejte svou otázku níže nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu.

Turistický deník

Číslo deníku, který chcete zaslat zdarma, můžete po přihlášení nastavit ve svém portfoliu. Požadavek můžete zadat i ve formuláři pro zaslání kuponů s čárovými kódy. Je-li zadán na obou místech současně, preferujeme vždy údaje ve formuláři. Jestliže motiv neuvedete nebo není na skladě, zasíláme ten, který uvádíme na webu v sekci Novinky. Zakázkové deníky s číslem 1000 a výše jako odměnu nezasíláme.

Požadované číslo deníku není třeba ve svém portfoliu pokaždé aktualizovat. Zasíláme automaticky další deník v pořadí. Jestliže žádné číslo neuvedete nebo není na skladě, zasíláme deník s číslem, které uvádíme na webu v sekci Novinky.

Deník nabízí prostor pro umístění minimálně 100 nálepek základního formátu. Rozšířené formáty mohou být vylepeny i na 2 pozice, proto tato část obsahuje několik stránek navíc.

Možnosti, jak si vést svůj deník najdete v sekci Jak používat Turistický deník.

Nálepku můžete umístit do svého Turistického deníku. Na tyto samolepky připravujeme i samostatný deníček. V případě odznaků je to čistě na fantazii každého turisty.

Turistické vizitky

Ano, cena uvedená na každém produktu je pouze doporučená, proto se může od skutečné prodejní ceny lišit, dle uvážení prodejce. Většina obchodních partnerů však doporučenou prodejní cenu respektuje.

Osobní i Týmovou vizitku si mohou vyrobit všichni registrovaní turisté. Pokud ještě registrovaní nejste a o vizitku máte zájem, vyplňte údaje v sekci Registrace.
Výroba může trvat až 2 měsíce. Více informací najdete v sekci Osobní a Týmová vizitka.

Čísla chybí v případě, že byly vizitky přečíslované a přesunuté do jiné oblasti zájmu. Seznam těchto vizitek najdete ZDE.

Oranžově se vizitky zobrazí v případě, že jste je v mobilní aplikaci nebo na webu označili jako získané. Zeleně se zobrazí v případě, že jste nám zaslali kupony, které jsme následně načetli do Vašeho portfolia. Tím se získání vizitek potvrdilo. Své portfolio si můžete zobrazit po přihlášení.

Seznam aktualizujeme každý den. Najdete ho ke stažení ZDE.

Do projektu se snažíme zařazovat také atraktivní místa v zahraničí. Mnohdy bohužel není lehké zajistit prodej přímo na místě, kde projekt neznají, necítí takovou poptávku po těchto produktech apod. Vizitky tak nabízíme alespoň prostřednictvím e-shopu. Na zlepšení této situace pracujeme.

Zasílání kuponů

Kupony se zasílají na formulářích, které jsou v zadní části Vašeho deníku. Kompletně celý deník neposílejte. Další formuláře můžete stáhnout a vytisknout ZDE.

Ano, formuláře s kupony můžete za více osob zaslat v jednom balíčku. Je však nutné je oddělit, aby nedošlo k záměně a kupony nebyly načteny jinému turistovi.

Další formuláře můžete stáhnout a vytisknout ZDE. Zašlete je stejně jako klasické formuláře z Vašeho deníku.

Ano, tyto kupony se započítávají stejně jako ty s čárovým kódem.

Je možné je zaslat obojím způsobem, přesto je lepší zvolit formu doporučené zásilky. Pro jistotu si můžete kódy před odesláním ještě okopírovat.

Ne, poštovní známku není třeba přikládat. Poštovné za odměny hradí výhradně společnost Wander Book s.r.o. Zákazník hradí poštovné pouze při objednávce zboží.

Ano, kupony na počkání načteme a předáme Vám odměny. Kupony je možné vložit také do poštovní schránky u provozovny.

Získání odměn

Do získání nového deníku se započítávají všechny vizitky, včetně Fotonálepek. Informace, do kterých odznaků se započítávají vizitky z různých oblastí zájmu, naleznete v sekci Odznaky a medaile.

Ano, kupony ze všech zrušených i přečíslovaných vizitek a Fotonálepek se započítávají.

Jedná se o vzorky na vyzkoušení. Další kusy lze zakoupit na našem e-shopu.

Pravidla losování o ceny nejdete v sekci Losování o ceny.

Objednávky a e-shop

Ne, tyto nálepky vyrábíme zakázkově, všechny kusy zasíláme přímo odběrateli. Zakoupit je můžete pouze u daných prodejců. Mezi zakázkové produkty mohou patřit i některé Fotonálepky.

Registrace kuponů s čárovými kódy a následné zasílání odměn jsou samostatné úkony, které se vyřizují nezávisle na příchozích objednávkách. Objednávky tedy nelze z logistických důvodů s kupony ani cenami kombinovat.

Ne, objednávky přijímáme výhradně přes e-shop. V případě zaslání objednávky spolu s kupony může dojít k jejímu vrácení zpět, a to bez vyřízení.

Ano, vyřizování objednávky můžete sledovat ve Vašem portfoliu, v sekci Moje objednávky.

Objednávky, které hradíte dobírkou, vyřizujeme co nejdříve po přijetí. Při platbě převodem začneme objednávku vyřizovat až po připsání částky na náš účet (se správným variabilním symbolem). Průměrná doba vyřízení objednávek je 5-10 dní dle aktuálního vytížení.